Σεμινάριο: Το Μυστικό της Αναπνοής

Ο τρόπος που αναπνέετε επηρεάζει τη φυσική σας κατάσταση και την αθλητική σας απόδοση

Η ζωή αρχίζει με την πρώτη ανάσα και τελειώνει με την τελευταία. Χωρίς αναπνοή δεν υπάρχει ενέργεια, δεν υπάρχει ζωή. Ο τρόπος που αναπνέετε έχει άμεσο αντίκτυπο στην ποιότητα της ζωής σας, καθώς και στην απόδοσή σας σε κάθε δραστηριότητα όπως περπάτημα, άσκηση, χορό, εργασία, ομιλία.

Η αναπνοή σας σχετίζεται με:
– την οξυγόνωση των μυών και την παραγωγή ενέργειας (ATP)
– το χρόνο αποκατάστασης και την πρόληψη τραυματισμών
– την ταχύτητα, αντοχή και την αποτελεσματικότητα της προπόνησης 

Εξειδικευμένες τεχνικές αναπνοής μπορούν … 
– να βελτιώσουν την αναερόβια ικανότητα και να αυξήσουν το μέγιστο όγκο Οξυγόνου
– να βελτιώσουν  την αντοχή και την οικονομία στο τρέξιμο και στην προπόνηση 
– να σας  βοηθήσουν να είστε ήρεμοι και συγκεντρωμένοι κατά τη διάρκεια του αγώνα
– να σας βοηθήσουν να αδυνατίσετε (περισσότερες καύσεις λόγω μεγαλύτερης απορρόφησης Οξυγόνου)

Σε αυτό το τρίωρο σεμινάριο θα μάθετε: 
– το παράδοξο του Οξυγόνου: το μεγαλύτερο εμπόδιο για την υγεία και τη φυσική μας κατάσταση είναι ο χρόνιος υπεραερισμός.
– το ρόλο του διοξειδίου του άνθρακα (C02) στην απορρόφηση του Οξυγόνου.
– πώς να αναπνέετε στην καθημερινότητα και κατά τη διάρκεια της άσκησης, για να έχετε το μέγιστο όφελος (π.χ. περπάτημα, τρέξιμο, σπορ).
– πως να αναπνέετε από τη μύτη για να βελτιώσετε την απορρόφηση Οξυγόνου.
– πως να βελτιώσετε την ανοχή σας σε μειωμένο οξυγόνο και αυξημένο διοξείδιο του άνθρακα.
– πως να αποφεύγετε τη δύσπνοια που προκαλείται κατά τη διάρκεια της άσκησης.
– πως να βελτιώσετε την αθλητική σας απόδοση, τη συγκέντρωση και την ποιότητα του ύπνου.
– τεχνικές αναπνοής για να αντιμετωπίσετε φοβίες, άγχος, αϋπνίες, αλλεργίες.

Πιο αναλυτικά οι 7 τεχνικές αναπνοής:

Για βελτιωμένη Οξυγόνωση της καρδιάς και αυξημένη Οξυγόνωση μυών και οργάνων 
1. Ξεβούλωμα Μύτης
2. Ελαφριά Αναπνοή
3. Ελαφριά Αναπνοή στο περπάτημα, στο Jogging και στην προπόνηση
4. Αποκατάσταση Αναπνοής μετά από προπόνηση

Για αυξημένη ικανότητα μεταφοράς Οξυγόνου 
5. Προσομοίωση Προπόνησης Υψηλού Υψομέτρου στο Περπάτημα
6. Προσομοίωση Προπόνησης Υψηλού Υψομέτρου στο Τρέξιμο
7. Προχωρημένη Προσομοίωση Προπόνησης Υψηλού Υψομέτρου

Το σεμινάριο απευθύνεται:

– σε όσους θέλουν να βελτιώσουν την απόδοσή τους στον αθλητισμό, τις τέχνες ή το διαλογισμό ή απλά θέλουν να απολαύσουν καλύτερη υγεία, ενέργεια και ζωτικότητα. 

– σε ανθρώπους που θέλουν να μάθουν τεχνικές που θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς απολύτως κανέναν περιορισμό. Τεχνικές, που πάνω απ’ όλα θα τους ενδυναμώσουν, ώστε να είναι ικανοί να δουλεύουν οι ίδιοι με τον εαυτό τους και να τον θεραπεύουν. 

– σε επαγγελματίες όπως ψυχοθεραπευτές, ολιστικούς και ενεργειακούς θεραπευτές, που θα επωφεληθούν ιδιαίτερα, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο, από την εκμάθηση τεχνικών η αποτελεσματικότητα των οποίων στηρίζεται σε σαφή επιστημονικά δεδομένα και έχουν εξαιρετικές προοπτικές και ποικίλες δυνατότητες εφαρμογής.

Ο τρόπος που αναπνέετε έχει τη δύναμη να αλλάξει όλες τις πτυχές της ζωής σας.

Ημερομηνία: 11 Μαΐου, Ώρα: 17:00 – 20:00
IDYOGA – Πάροδος Λ. Βουλιαγμένης 120, 1ος όροφος, Ελληνικό 

Κόστος: 30€  για εγγραφή έως τις  3/5, 
                45€   για εγγραφή μετά τις 3/5