Μάτσυα Άσανα

Μάτσυα = το ψάρι.

ΤΕΧΝΙΚΗ

Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδια τεντωμένα και πέλματα ενωμένα, τα χέρια κατά μήκος του σώματος με τις παλάμες στο πάτωμα, το πηγούνι χαμηλωμένο και τα μάτια κλειστά. Σταυρώστε τις γάμπες ή βάλτε τις σε Πάντμα Άσανα. Ακουμπήστε τους μηρούς στο πάτωμα. Στηριχτείτε στους αγκώνες και ανασηκώστε ελαφρά το κεφάλι και το στήθος. Στη συνέχεια, φέρτε το κεφάλι και το στήθος προς τα πίσω και ακουμπήστε την κορυφή του κρανίου στο πάτωμα. Σηκώστε τους αγκώνες από το πάτωμα, τεντώστε τα χέρια και φέρτε τις παλάμες στα πέλματα ή στους μηρούς.

Κάντε 3 αναπνοές Ουτζάγι ή Σιταλί.

Ακουμπήστε τους αγκώνες στο πάτωμα. Στηριχτείτε στους αγκώνες και ανασηκώστε ελαφρά το κεφάλι και το στήθος. Ορθώστε το κεφάλι. Ακουμπήστε το κεφάλι και το στήθος στο πάτωμα, χαλαρώστε τα χέρια και απλώστε τα στο πάτωμα κατά μήκος του σώματος. Τεντώστε τα πόδια στο πάτωμα και ενώστε τα μεταξύ τους.

Ανάπαυση.

ΟΦΕΛΗ

 

• Παρέχει ευλυγισία στην αυχενική και θωρακική μοίρα της σπονδυλικής στήλης. Διορθώνει την κύφωση.
• Τονώνει τον καρδιακό μυ.
• Διεγείρει το σύνολο των ηπατικών λειτουργιών.
• Σταθεροποιεί τις εξωκρινικές και τις ενδοκρινικές εκκρίσεις του παγκρέατος.
• Προλαμβάνει και ελαττώνει τις αιμορροΐδες.
• Αναπτύσσει την αναπνευστική ικανότητα.
• Υποστηρίζει την αρτηριακή πίεση σε περίπτωση υπότασης.
• Σταθεροποιεί το σύνολο των ενδοκρινικών εκκρίσεων του σώματος.
• Παρέχει νοητική προσοχή και βελτιώνει την πνευματική συγκέντρωση.
• Μειώνει τη διάσπαση της προσοχής λόγω υπερδιέγερσης των αισθητηρίων οργάνων.
• Αναπτύσσει την αυτοπεποίθηση, δίνει θάρρος και αυξάνει την επιμονή.


Με Σιταλί
• Βελτιώνει την πέψη.
• Υποστηρίζει την αρτηριακή πίεση σε περίπτωση υπότασης.
• Προλαμβάνει και ελαττώνει την κήλη του θυρεοειδούς.
• Μειώνει την αιμορραγία κατά την έμμηνο ρύση.

 

ΠΗΓΗ: Η ΑΝΑΔΥΣΗ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ

Close Menu