ΕΠΙΤΥΧΙΑ

εξετάσεις χωρίς άγχος

Μειώστε το Άγχος των Εξετάσεων

Αυξήστε τη Συγκέντρωση

Βελτιώστε την Επίδοση στις Εξετάσεις

Μήπως…

… ανησυχείτε τόσο πολύ για τις εξετάσεις που χάνετε τον ύπνο σας;

​… ενώ διαβάζετε πολλές ώρες κατά τη διάρκεια της εξέτασης »παγώνετε» ή έχετε »κενά μνήμης»;

​Τότε υποφέρετε από Άγχος Εξετάσεων!

Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Καλές προτάσεις για τη μείωση του άγχους εξετάσεων φαίνεται να υπάρχουν παντού. Τα σχολεία αναγνωρίζουν το πρόβλημα και τα πανεπιστημιακά κέντρα παροχής συμβουλών δημοσιεύουν συστάσεις για την αντιμετώπιση των αγχωδών διαταραχών. Οι περισσότερες από τις συμβουλές είναι εξαιρετικές, αλλά ακόμη και οι εξαιρετικές συμβουλές πολύ συχνά δεν είναι αρκετές. Το άγχος εμποδίζει τη μνήμη και πολλές από τις καλές συμβουλές χάνονται εν μέσω του υψηλού άγχους κατά τη διάρκεια των εξετάσεων. Η καλή συμβουλή από μόνη της έχει βρεθεί ότι παράγει μόνο ένα μικρό κλάσμα των οφελών που συνήθως λαμβάνονται από τις καλύτερες θεραπείες μείωσης άγχους.

Οι καλές συμβουλές δεν είναι αρκετές.

Για να μάθετε να πληκτρολογείτε, χρειάζεστε κάτι περισσότερο από πληροφορίες. Χρειάζεστε μια πρακτική εκπαίδευση. Το ίδιο και με τη μείωση του άγχους εξετάσεων. Χρειάζεστε μια πρακτική εκπαίδευση. Αυτό πετυχαίνεται με τη νευρομυική χαλάρωση σε συνδυασμό με τη νοερή απεικόνιση, μια συνδυασμένη φυσιολογική και ψυχολογική εκπαίδευση, με πολλά καινοτόμα χαρακτηριστικά και σταθερά ισχυρά οφέλη για τη μείωση του άγχους και την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης.

Κοιτάξτε παρακάτω στην αιτιολόγηση.

Πως Λειτουργεί

Αρχικά οι μαθητές μαθαίνουν και εξοικειώνονται με τις τεχνικές αναπνοής, χαλάρωσης και νοερής απεικόνισης, που είναι εφόδια για όλη τους τη ζωή, αφού μαθαίνουν να ελέγχουν τη σωματική και συναισθηματική τους κατάσταση και να κατευθύνουν δημιουργικά τη σκέψη τους σ’ αυτό που επιθυμούν. Ακολουθεί ένας συναισθηματικός επαναπρογραμματισμός, που επιτυγχάνεται με ακολουθίες χαλάρωσης- νοερής απεικόνισης, που αποσκοπούν στη μείωση του άγχους και στην αύξηση του ενδιαφέροντος για τις εξετάσεις. Οι μαθητές φαντάζονται μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα δραστηριότητα και βιώνουν ξανά την αίσθηση ενδιαφέροντος. Στη συνέχεια, με κατάλληλες υποδείξεις, οι μαθητές φαντάζονται ότι ενδιαφέρονται για μια σειρά από οκτώ σκηνές μάθησης, επανάληψης της ύλης και των εξετάσεων. Επιπλέον ακολουθίες χαλάρωσης- νοερής απεικόνισης περιλαμβάνονται μεταξύ των σκηνών, για να περιορίσουν το άγχος, να αποκαταστήσουν την ηρεμία και να προετοιμάσουν τους μαθητές για τις επόμενες σκηνές. Η ζωντανή εμπειρία της απελευθέρωσης και της ασφάλειας στο τέλος μιας αγχωτικής σκηνής εκπαιδεύει τον μαθητή να αντιληφθεί την κατάσταση ως ασφαλή και όχι πλέον τρομακτική.

Η εκπαίδευση είναι συνεπώς ένας συνδυασμός τεχνικών για τον έλεγχο των σωματικών συμπτωμάτων του άγχους και την αλλαγή της αντίληψης που έχουν οι μαθητές για τις εξετάσεις. Συνήθως, θα ήταν υπερβολικό να προτείνουμε σε μαθητές με υψηλό βαθμό άγχους να σκεφτούν και να αισθανθούν ευχάριστα για οτιδήποτε συνδέεται με τις εξετάσεις. Και όμως, σε αυτή την εκπαίδευση, οι μαθητές μπορούν και φαντάζονται ότι απολαμβάνουν το διάβασμα, την προετοιμασία και στη συνέχεια ότι δείχνουν την ικανότητά τους στις εξετάσεις. Με αυτήν την ψυχολογική προετοιμασία, είναι πολύ κοντά στο να αισθανθούν το ίδιο και στις πραγματικές καταστάσεις.

Προετοιμαστείτε για 100% απόδοση στις Πανελλήνιες Εξετάσεις

Η μέθοδος στηρίζεται σε 4 βασικά σημεία:

Οι μαθητές πρέπει να γυμνάζονται χωρίς να εξαντλούνται. Οι διατάσεις τεντώνουν και τονώνουν τους μύες και τους συνδέσμους, τη σπονδυλική στήλη και ολόκληρο το σκελετικό σύστημα. Διατηρείται η ευκαμψία και η δύναμη της σπονδυλικής στήλης και βελτιώνεται η κυκλοφορία, αντισταθμίζοντας έτσι την ακινησία από το πολύωρο διάβασμα. Με την απελευθέρωση της σωματικής και ψυχικής έντασης απελευθερώνουν επίσης τεράστιους πόρους ενέργειας. Οι διατάσεις έχουν σχεδιαστεί για να αναπτύξουν όχι μόνο το σώμα, αλλά και τις πνευματικές ικανότητες των μαθητών (συγκέντρωση, μνήμη).

Οι μαθητές που έχουν άγχος για τις εξετάσεις δυσκολεύονται να χαλαρώσουν. Όταν το σώμα και το μυαλό δουλεύουν συνεχώς, η φυσική τους ικανότητα για εργασία μειώνεται. Όμως η χαλάρωση είναι ο φυσικός τρόπος επαναφόρτισης και αποτελεί βασικό συστατικό για τη σωματική και ψυχική υγεία. Με τη συνειδητή χαλάρωση κάθε μυικής ομάδας του σώματος ανανεώνουμε το νευρικό σύστημα και επιτυγχάνουμε μια βαθιά αίσθηση εσωτερικής γαλήνης. Η συνειδητή χαλάρωση απελευθερώνει την ένταση στους μυς, ξεκουράζει και ανανεώνει όλο το σώμα, όπως μετά από έναν καλό ύπνο. Επηρεάζει άμεσα όλες τις δραστηριότητές των μαθητών και τους διδάσκει να διατηρούν την ενέργεια τους, αφήνοντας τις ανησυχίες και τους φόβους.

Μία άμεση συνέπεια του άγχους είναι η ρηχή αναπνοή. Έτσι χρησιμοποιείται μόνο ένα μέρος της χωρητικότητας των πνευμόνων για αναπνοή, με αποτέλεσμα την κακή σωματική και ψυχική υγεία. Οι μαθητές διδάσκονται πώς να χρησιμοποιούν τους πνεύμονες στη μέγιστη χωρητικότητα τους και πώς να ελέγχουν την αναπνοή τους. Η αργή, ρυθμική αναπνοή αυξάνει την απορρόφηση οξυγόνου και απομακρύνει την κόπωση και τον λήθαργο. Οι ασκήσεις αναπνοής είναι ένα ισχυρό εργαλείο που καθιστούν το νου ήρεμο, διαυγή και συγκεντρωμένο και δίνουν στο σώμα αυξημένη δύναμη και ζωτικότητα. Οι μαθητές διαβάζουν αποδοτικότερα.

Η τεχνική της νοερής απεικόνισης έχει ως στόχο τη δημιουργία επιθυμητών εικόνων μέσα στο μυαλό των μαθητών. Οι εικόνες αυτές πλάθονται µε τη βοήθεια της φαντασίας και απεικονίζουν γεγονότα του παρελθόντος ή γεγονότα που θα ήθελαν οι μαθητές να βιώσουν στο μέλλον. Η νοερή απεικόνιση μπορεί να βοηθήσει το μαθητή, διευκολύνοντας τη μάθηση και βελτιώνοντας την απόδοσή του µε διάφορους τρόπους, όπως για παράδειγμα ενισχύοντας την αυτοπεποίθηση και βελτιώνοντας την επικέντρωση της προσοχής. Οι μαθητές και οι μαθήτριες μαθαίνουν να αντιμετωπίζουν ψυχολογικά τις εξετάσεις και να κατευθύνουν τις σκέψεις τους στο επιθυμητό αποτέλεσμα και όχι σ’ αυτό που φοβούνται, που είναι η βασική αιτία του άγχους.

Ποια είναι τα οφέλη:

Αποδοτικότερο Διάβασμα

Καλύτερη Ποιότητα Ύπνου

Καλύτερη Συγκέντρωση
Καλύτερη Μνήμη

Αυξημένη Αυτοπεποίθηση

Θετική Σκέψη

Αυξημένη Απόδοση στις Εξετάσεις έως και 30%

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Η εκπαίδευση είναι ένα σύνολο τεχνικών και ασκήσεων για την ψυχολογική προετοιμασία των μαθητών και των φοιτητών που έχουν άγχος για τις εξετάσεις.

 
Η μέθοδος είναι κατάλληλη για υποψήφιους φοιτητές και φοιτητές.

Αν είστε μαθητής Λυκείου ή μεγαλύτερης ηλικίας και χρειάζεστε καθοδήγηση για τη διαχείριση του άγχους και την αποτελεσματική προετοιμασία στις εξετάσεις σας, αυτή η εκπαίδευση είναι για σας.
Με αυτήν την εκπαίδευση θα μάθετε: 

  • Πώς να προσεγγίζετε τις εξετάσεις με σιγουριά και συγκέντρωση.
  • Τρόπους για να διαχειριστείτε το άγχος και να αναδείξετε τις πραγματικές σας δυνατότητες. 

Θα μάθετε να εργάζεστε με τις σκέψεις σας, τα συναισθήματά σας και το σώμα σας για να προετοιμαστείτε για τις εξετάσεις σας. Θα είστε σε θέση να προσεγγίσετε τις εξετάσεις με σιγουριά και να παραμείνετε συγκεντρωμένοι σε όλη τη διάρκεια. Η εκπαίδευση θα σας επιτρέψει να εντοπίσετε τη ρίζα του άγχους σας και θα σας βοηθήσει να μετατοπίσετε τη συγκέντρωσή σας από αυτό που φοβάστε, σε αυτό που επιθυμείτε, αξιοποιώντας πλήρως τις δυνατότητές σας. 

Τα τμήματα είναι αυστηρά μέχρι 6 μαθητές.

Οι συνεδρίες γίνονται από τον Οκτώβριο έως το Μάιο, κατόπιν συνεννόησης και έχουν διάρκεια 1 ώρα.

Στις 6 πρώτες συνεδρίες διδάσκονται όλες οι βασικές ασκήσεις και τεχνικές της μεθόδου. Όσο εξασκείστε θα διαχειρίζεστε καλύτερα το άγχος και θα αποκτήσετε αυτοπεποίθηση, εξασφαλίζοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στις εξετάσεις. Στις επόμενες συνεδρίες (προαιρετικά) διδάσκονται εξειδικευμένες ασκήσεις για να βελτιώσετε τη συγκέντρωση και τη μνήμη σας και τεχνικές μελέτης και διαχείρισης χρόνου.

Τα μαθήματα γίνονται κατόπιν συνεννόησης στο Ελληνικό (Πάροδος Λ. Βουλιαγμένης 120, πρώτος όροφος) ή διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας zoom.

Τα ιδιαίτερα μπορούν να γίνουν στο σπίτι σας.

1 συνεδρία

30
  •  

Προπληρωμή 6 συνεδρίες

€180
160
  •  

Ιδιαίτερο μάθημα

50 /ΑΤΟΜΟ
  •  

Επικοιvωνήστε μαζί μου

Διευθυνση

Πάροδος Λ. Βουλιαγμένης, 120
1ος όροφος, Ελληνικό

Τηλεφωνο

+30 210 9845204

Ημερες Μαθηματων

Σάββατο
Κυριακή

Email

info@idyoga.gr

Close Menu