Ουτίτα Τρίκονα Άσανα

Ουτίτα = όρθιος, Τρίκονα = τρεις γωνίες, το τρίγωνο.

ΤΕΧΝΙΚΗ

Ελάτε σε Σάμαστίτι. Ανοίξτε τα πόδια ένα μέτρο περίπου, με παράλληλα τα πέλματα. Φέρτε τα χέρια σε έκταση στο ύψος των ώμων, με τις παλάμες στραμμένες προς το πάτωμα. Στρέψτε το αριστερό πέλμα προς τα αριστερά χωρίς να στρίψετε τη λεκάνη.

Εκπνοή: Κάντε πλάγια κάμψη του στήθους προς τα αριστερά. Ακουμπήστε το αριστερό χέρι στο πάτωμα, στην έξω πλευρά του αριστερού πέλματος, με τα δάχτυλα να βλέπουν μπροστά. Τα πόδια παραμένουν τεντωμένα. Το δεξί χέρι παραμένει στην ίδια ευθεία με το αριστερό. Στρέψτε το κεφάλι δεξιά και κρατήστε το στήθος όσο το δυνατόν πιο κοντά στο αριστερό πόδι. Κλείστε τα μάτια.
Κάντε 1 έως 3 αναπνοές Ουτζάγι.

Εισπνοή: Σηκώστε κάθετα το στήθος και και γυρίστε προς τα εμπρός. Στρέψτε το αριστερό πέλμα προς τα μέσα. Στρέψτε το δεξί πέλμα προς τα δεξιά.

Εκτελέστε την Άσανα από τη δεξιά πλευρά.
Κατεβάστε τα χέρια και κλείστε τα πόδια.

Ανάπαυση.

ΟΦΕΛΗ

 

  • Παρέχει ευλυγισία στην οσφυοϊερή χώρα και στις αρθρώσεις της λεκάνης.
  • Διορθώνει τη σκολίωση.
  • Δυναμώνει τους κοιλιακούς μυς.
  • Βελτιώνει τη θέση των κοιλιακών οργάνων και προλαμβάνει την πτώση τους.
  • Αυξάνει της αίσθηση της ισορροπίας.
  • Διεγείρει την παραγωγή των γαστρικών υγρών και βελτιώνει την πέψη.
  • Εναρμονίζει την περισταλτική κίνηση του πεπτικού σωλήνα, πράγμα που ευνοεί την εντερική απέκκριση και προλαμβάνει τη δυσκοιλιότητα.
  • Μειώνει τις ανεπιθύμητες συνέπειες της γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης.
  • Αναπτύσσει την αναπνευστική ικανότητα.
  • Διεγείρει τη διούρηση.
  • Προλαμβάνει τη δημιουργία λίθων στα νεφρά.
 
  

ΠΗΓΗ: Η ΑΝΑΔΥΣΗ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑ

Close Menu